בין אם מדובר בעריסה, עריסה מתחברת עריסטה או מיטת פעוטות, מיטת ילדכם היא המקום בו (אנחנו מקווים) הם יבלו זמן רב בשינה שקטה בכל לילה. במדריך הבא נעזור לכם לבחור את הסדינים לתינוקות שלכם כדי לוודא שתספקו להם את הפריטים הדרושים להם ובכדי למקסם את הסיכוי שלהם לחלומות מתוקים ולכם ללילות שקטים.

סדינים לתינוקות

בחרו בד קל יותר לסדיני התינוק

לתינוקות קשה יותר לווסת את הטמפרטורה שלהם בלילה, לכן חשוב לשאול את עצמך, "איזה מצעים  לתינוקות אני צריך\כה?" התשובה היא שבעריסה לא צריך להיות שום דבר אחר מלבד סדין המוצמד למזרן העריסה מטעמי בטיחות.

וודאו שהסדינים נעימים!

עורו של התינוק רגיש במיוחד, אז חשבו על הבד. 100% כותנה היא מעולה, סדינים לתינוקות מבד נושם אשר מאפשר אוורור זה דבר שהוא חובה ואם הוא גם אנטי בקטריאלי זה בונוס רציני. כמו כן, בדקו את תכולת הסיבים של כל מצעי התינוק כדי לוודא שאין דבר שהילד הקטן שלך אלרגי אליו, כמו צמר או סיבים סינטטיים.

בחרו את הגודל המתאים וודאו שהם יושבים טוב על המיטה ולא רופפים

אם הסדינים קטנים מדי הם יחליקו מהפינות ואם הם גדולים מדי הם רופפים. חסכו לעצמכם את כאב הראש של פעולת התיקון של הסדינים ותרכשו מראש סט שמתאים כראוי.

חשבו על כמה קל או קשה יהיה לכבס אותם ולשמור עליהם נקיים מכתמים

סדינים לתינוקות יכולים להתלכלך מהר מאד בעיקר בחודשים הראשונים כשהתינוק עלול לפלוט במהלך שהותו בעריסה או בעריסה מתחברת עריסטה ולגרום ללכלוך שיכול להישאר. סדינים קלים לניקוי יקלו על החיים של כולם.

סדינים לתינוקות הם מקום להתפרע כשמדובר בצבעים וצורות

זה הזמן להשתגע. זה הרבה יותר קל וזול פשוט סדינים כדי לתת לחדר קצת צבע וחיים לעומת הצורך לצייר מעל ציור קיר דקורטיבי מורכב על הקיר. אם בא לכם מצעים עם פנדות או צורות גאומטריות, לכו על זה באתר MYVIRO.

זכרו טיפים קטנים אלו כשתיגשו לרכוש סדינים לתינוקות. זה יעזור לכם לברור מבין כל האפשרויות המוצעות ולמצוא את הבחירות הטובות ביותר בכל הנוגע לרכישת סדינים לתינוקות. מצעים הם דרך מעולה לתת טאצ' עיצובי קטן לכל עריסה, עריסה מתחברת עריסטה או מיטת תינוק וזו דרך הרבה יותר קלה להוסיף אישיות לחדר השינה מאשר להחליף את כל הרהיטים או לצבוע קירות.

מאמרים נוספים