איך להאיר את החדר בתקופת החורף – 6 טיפים לעיצוב בהיר יותר

מכיוון שהימים מרגישים קצרים וחשוכים יותר בעונת החורף, חשוב לשמור על אביזרים בהירים ו'רגועים' בבית כדי להאיר את החלל. לשעות מוגבלות של אור יום יכולות להיות השפעות לאורך העונה על לוח השינה שלנו, מצבי הרוח והסגנון של האביזרים אצלנו בבית.

ריכזנו כמה טיפים לעזור לכם לצאת מהחושך אל האור:

אין דבר כזה יותר מדי אור

הצעד הראשון להאיר את החלל שלך- הכנס תאורה מודרנית, בהירה ונעימה. פעולה זו לא רק תאיר את הבית אלא גם תעזור לכם להגדיר סגנונות חדשים למרחב שלך. התחילו מלמעלה למטה ומלאו את האזורים החשוכים בבית בתאורה נעימה. שינוי לגוונים בהירים של התקרה, הוספת מנורות שידה למיטתכם והוספת מנורות רצפה גבוהות לפינות החדר הן גם הדרכים הפונקציונליות להכניס עיצוב מרענן.

החליפו נורות

פעולה פשוטה כמו החלפת מנורות צהובות או אחרות לאורות לבנים יכולה לשנות ולהגדיל חלל באופן מיידי. תאורה צהובה יוצרת אווירה נעימה, אך היא יכולה גם לגרום לחללים קטנים להרגיש קטנים אף יותר. אם יש לכם תקרות נמוכות או שאתם עובדים בחלל מוגבל, אורות בהירים יותר יכולים לפתוח ולהגדיל חדר על ידי חיקוי גוונים של אור שמש טבעי.

פתחו חלונות ונצלו את האור

זמן האור יכול להיות מוגבל אך בהחלט עלינו לנצל את המיטב. שקלו לעבור לווילונות שקופים, להזיז את כסא הקריאה המועדף עליכם או שולחן העבודה ליד חלון בחורף – במיוחד בחדרים בהם תמצאו בזמן עבודה מהבית. עבודה במרחבים חשוכים בחורף עלולה לשבש את השעון הטבעי של גופכם. האור הטבעי ממריץ, מקדם מיקוד ותומך בשעון הטבעי שלנו. זה מאפשר למוח ולגוף שלנו לדעת שהגיע הזמן להתעורר!

אסור לפחד ללכת על נועז

תאורה היא לא הדרך היחידה להאיר את החלל שלכם. הוספת צבעים שמביאים לבית חיים חדשים זו גישה נהדרת. העונה הקרובה היא כולה בגווני זהב ואביזרים בצבעים עשירים. חרדל, אזמרגד, שזיף וכחול עמוק. אז קדימה, אל תחששו לפזר כמה גוונים נועזים. החליפו את הסדינים הלבנים האהובים במצעים למיטה זוגית עם צבעים מרעננים ונועזים. הוסף כמה כריות אווירה. תלו יצירות אמנות חדשות שיוסיפו גוון נוסף לחלל.

מימד הוא המפתח

לבן יכול להאיר כל חדר, במיוחד באופן בו הוא מחזיר אור. אך כדי להימנע מחדר שמרגיש שטוח וריק מדי, הוסיפו עומק נוסף באמצעות סוגים שונים של לבן ובז'. עומק גורם לאור להיראות שונה מנקודות שונות בחדר. ניתן גם להחזיר אור ולהוסיף מימד באמצעות מראות ומתכות מבריקות.

הוסיפו עציץ

הוספת עציץ (או 5 עציצים) הוא הפתרון האוניברסלי לבעיות עיצוב רבות. צמחים בחלל עם אור נמוך יכולים לתת לכם תחושה של אנרגיה בהירה על ידי כך שהחדר מרגיש חי. יתרה מכך, שימוש בצמחים לקישוט אדני חלונות וחללים בהירים אחרים יוסיף מרקם ויזואלי, וימשוך את העין אל החלקים הבהירים ביותר בביתכם.

מחפשים מצעים איכותיים למיטה זוגית שיגרמו לכם להישאר במיטה?
אצלנו באתר תמצאו סטים של מצעים זוגיים וציפיות לכריות העשויים 100% כותנה איכותית, יוקרתית ונעימה. שימוש במצעים איכותיים ישפרו את חווית השינה שלכם בלילה ותתעוררו רעננים וממוקדים יותר ביום שלמחרת.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.

להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעים איכותיים 100% כותנה – MyViro

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים