כולם כיום כבר מודעים לנחיצות הגמורה של שנת לילה איכותית. שנת הלילה עשויה להיפגע כאשר עושים שימוש במצעים שאינם מתאימים, בעוד שבעונת הקיץ היוקדת עשוי להיות חם מדי עם המצעים, ובעונת החורף הקודרת עשוי להיות קר מדי עם המצעים. הדרך הכי נכונה לפתור את הסוגיות הללו היא באמצעות רכישה של מצעים יוקרתיים 100% כותנה – לא רק בבתי מלון.


Beautiful luxury comfortable white pillow on bed with light lamp decoration in bedroom interior

האם מצעים יוקרתיים מכותנה נחשבים "לבד נושם"?

כל מי שמקפיד לעשות שימוש במצעים מכותנה, יודע בוודאות כי יש בהם מאה אחוז של חומר טבעי וטהור, מה שמייצר מצעים עם בדים נושמים. שנת הלילה מלווה בטמפרטורות של הגוף, אשר משתנות בעת השינה. בעונת הקיץ החמה, כאשר הטמפרטורות גבוהות למדי, בוודאי תחוו יקיצות מעת לעת, ותרגישו ממש דביקים ומשוועים לאוויר חיצוני. כל זה לא יקרה לכם, במידה ותבחרו מצעים יוקרתיים. מצעי כותנה מסוגלים לספוג את החום מהגוף במשך כל שנת הלילה שלכם, ואתם תיוותרו יבשים וקרירים. על פי המון מחקרים שבוצעו בתחום, נמצא כי בני אדם מזיעים בממוצע בכמות של כחצי ליטר. אך במקביל, המצעים היוקרתיים מכותנה אף יסייעו לכם כשממש קר בחוץ, הם פשוט יחממו אתכם, באמצעות ספיגה ושמירה על חום הגוף שלכם. במידה ותשתמשו במצעים מפוליאסטר, למשל, מצעים אלו יספגו את חום הגוף שלכם, ואינם יאווררו אותו בצורה טבעית, באופן הזה שהם ישמרו על החום גוף שלכם, והנכם תתקשו להתקרר בחום הזה.

האם מצעים יוקרתיים דורשים תחזוקה רבה למדי?

הרבה בני אדם מאמינים כי מצעים יוקרתיים מכותנה מחייבים המון עבודה. אך האמת שזה ממש אינו נכון. לא צריך בכלל להקדיש הרבה זמן לייבש או לחלופין לגהץ אותם. מרבית  המצעים מכותנה פשוט מוכנסים למכונת הכביסה. מה שחשוב שלא תערבבו במכונת הכביסה את מצעי הכותנה עם בגדים שאינם מטקסטיל, ובעם, עדיף שתכבסו אותם באופן נפרד. בכך תשיגו שתי מטרות – האחת, תחסכו בעומס יתר של מכונת הכביסה שלכם. השניה, תקבלו שטיפה מרבית של המצעים שלכם. לא נדרש לעשות שימוש בחומרי ניקיון אקסקלוסיביים או ייחודיים למדי, ואף ניתן להכניס את המצעים הללו לתוך מייבש הכביסה, בטמפרטורות נמוכות, כמובן. הוציאו את המצעים בעודם מעט יבשים ולחים, בכך תסייעו בהפחתה של הדרישה לגיהוץ.

האם מצעים יוקרתיים מתאימים לבעלי עור רגיש?

למי מבינכם, אשר כבר התנסה בשינה על גבי מצעים יוקרתיים מכותנה, בוודאי יעיד שאין הרגשה טובה מזאת. במידה והעור שלכם רגיש למדי, תרצו להימנע, ככל שניתן, מגירוי העור במשך שנת הלילה שלכם. ולכן אנו שמחים ליידע אתכם, כי מצעים מכותנה הינם היפואלרגניים בצורה טבעית, מה שיקל על כל אלרגיה שממנה אתם סובלים, ולא תרגישו כל נוכחות של גירוי או של גירוד, דבר כשלעצמו יספק לכם שנת לילה ערבה ואיכותית.

האם מצעים יוקרתיים ישרתו אתכם לטווח הארוך, חרף תג המחיר הדי גבוה שלהם?

למרות העובדה כי מצעים יוקרתיים מכותנה עשויים לעלות קצת יותר מאשר מצעים מכל מיני חומרים אחרים, אבל התועלת שתפיקו מהם בהחלט שווה את ההשקעה הכספית הראשונית שלכם. נכון, בהתחלה תוציאו קצת יותר כסף, אבל במקום להשתמש כמה פעמים בודדות במצעים, ואז להשליך אותם לפח האשפה, ברכישה של מצעי כותנה תיהנו מהם לטווח הארוך, והם ייוותרו תמיד כפי שהיו ביום שרכשתם אותם.

האם מצעים יוקרתיים 100% כותנה ידידותיים לסביבה?

מעצם העובדה כי מצעים יוקרתיים מכותנה מכילים מאה אחוזי כותנה אורגנית, סיב טבעי, הם אינם מתכלים, ואינם יוצרים עומס על כדור הארץ. למעשה, הם ממש ידידותיים לסביבה, ומהווים דרך נאותה שבה גדלה הכותנה בהרמוניה עם המערכת האקולוגית. בנוסף לכך, הייצור הנרחב של מצעי כותנה יוקרתיים מביא להגברה של הפעילות החקלאית, ולהרבה פחות פעילויות תעשייתיות או כימיות. כפועל יוצא מכך, נוצרים פחות סיכונים בריאותיים או זיהומים בסביבה.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.
להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעי סאטן יוקרתיים 100% כותנה

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים