האם ידעת שכריות שינה אפשר – ורצוי – לשטוף באופן קבוע? למרות שאין צורך לנקות אותם בתדירות גבוהה כמו המצעים והציפיות, אבל רצוי להשרות אותם כל שלושה עד שישה חודשים. פעולה זו תסיר ריחות ותמנע מחיידקים ועובש לצמוח על הכריות.



אם לא ידעת איך לשטוף כריות, המחשבה לזרוק אותן למכונת הכביסה עלולה להיות קצת מפחידה. למרבה המזל, אתה יכול להימנע מנזק לא רצוי ולשמור על ניקיון כריות המיטה או כריות הנוי שלך על ידי ביצוע מספר טיפים מועילים:

  • לפני הכנסת הכרית לכביסה, הסר תמיד את הציפית ותקרא הוראות כביסה. זה יסביר לך את כל מה שאתה צריך לדעת על איך לשטוף כרית, כולל אם יש צורך בניקוי יבש או לא.
  • רוב האנשים שלא יודעים לשטוף כריות מופתעים לגלות שבדרך כלל ניתן לכבס אותן במכונת כביסה רגילה. מערכת המכונה עדינה מספיק עבור רוב הכריות, כל עוד בתווית הכרית לא מציין במפורש שיש צורך בניקוי יבש.
  • עדיף לשטוף כריות במכונת כביסה ללא הרתחה וסחיטה. אם למכונה שלך יש פונקציית סחיטה, ייתכן שתרצה לשטוף את הכריות שלך ידני או להניח אותן בצורה אנכית לתוך אמבט המכונה. כאשר הכריות מונחות באמבטיה בצורה אנכית במקום אופקית, סביר להניח שהן יסתבכו במערבל במהלך מחזור הכביסה.
  • נלכבס שתי כריות בכל פעם, לוודא שהן מונחות בצורה רופפת במכונה. זה חשוב במיוחד עבור מכונות עם טעינה עליונה שיש סיכוי גבוה יותר לרעוד ולהתסיס קשות מדי בעת שטיפת עומס לא מאוזן.
  • לאחר הנחת הכריות במכונה, הוסף כמות קטנה של חומר ניקוי נוזלי כשהמכונה מתמלאת במים חמים. אולי כדאי להימנע מאבקת ניקוי כי זה יכול להשאיר שאריות על פני הכרית. חומר ניקוי נוטה להילכד במילוי הכרית, כך שייתכן שיעזור לך להוסיף גם שטיפה במים קרים.
  • אין לסחוט את הכריות במהלך הכביסה, דבר העלול ליצור גושים גדולים ולא נעימים בכרית. במקום לסחוט, להכניס את הכריות ישירות למייבש לאחר הכביסה. לחלופין, אולי תעדיף לשטוף את הכרית שזה עתה נשטפת ביד ולתלות אותה לייבוש על מתלה כביסה במרפסת, ייבוש טבעי.
  • אם בחרת לייבש את הכריות שלך במייבש, לייבש אותן בחום נמוך מאוד.  הוספת כמה כדורי מייבש או גרבי כותנה נקיות ממולאות בכדורי טניס היא דרך מצוינת למנוע היווצרות גושים.

אם הכריות  עדיין מרגישות לחות לאחר הייבוש, אפשר להוסיף מגבת רחצה אחת או שתיים למכונה ולהתחיל את הייבוש מחדש. מגבות יבשות יכולות לספוג לחות עודפת מהכריות שלך ולהאיץ את תהליך הייבוש.

  • במידה ואתם רוצים לנקות נקודה מלוכלכת אחת או שתיים על הכרית, מומלץ לנקות נקודתית את הלכלכוך ולא לכבס את כל הכרית מחשש להרוס אותה. יש להניח את הכרית על משטח יבש. לאחר מכן, להוסיף כמות קטנה של מים חמימים מעורבבים עם חומר ניקוי עדין לאזור המלוכלך עם ספוג רך. ספוג בעדינות את האזור המוכתם בתמיסת הסבון, במקום לקרצף אותו. לאחר שהסרת בהצלחה את הכתם, ייבש אותו במגבת נקייה. שיטת טיפול נקודתית זו יכולה לשמש גם כדי לשמור על שמיכות נקיות בין כביסה.

לסיכום,
אתה יכול לשמור על כריות המיטה שלך נקיות ומוגנות על ידי שמירתן בציפיות מגן ושימוש בהן רק בתוך הבית. אם אתה מרבה לקחת את הכריות שלך מחוץ לבית,  כשאתה רוצה להירגע על הערסל או כחלק מריהוט המרפסת שלך, אולי הגיע הזמן להשקיע בכמה כריות חיצוניות איכותיות שעוצבו במיוחד כדי לעמוד בשימוש חיצוני.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.
להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעי סאטן יוקרתיים 100% כותנה

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים