האם אתה מחפש דרכים להפוך את חדר השינה שלך ל"מקלט" מרגיע במיוחד ולשפר את השינה שלך? תתחיל לחשוב על צבעים נעימים ושלווים, צבעים שיגרמו לך להירדם בקלות ולשמור על שינה איכותית ורציפה במהלך הלילה.
במדריך זה, נסביר לך כיצד לבחור צבעי חדר שינה, לשינה מושלמת על ידי ביצוע שינויים עיצוביים  שיעזרו לך לקבל את המנוחה הטובה ביותר שאפשר בחדר שלך.


Pretty girl sleeping on a sofa covered with blue coverlet on gray background

צבעים "מגניבים".

ישנם כמה קווים מנחים שעוזרים לך לבחור צבע חדר שינה מרגיע ונעים יותר. צבעים מגניבים כמו כחול, סגול וירוק כחול כהה יותר הם בחירות מרגיעות לחלל שליו ומרגיע, בעוד שגוונים בהירים חמים כמו צהוב, אדום וכתום נתפסים בדרך כלל כאופציה האידיאלית לחדר מלא בפעילות וכיף. צבעים נייטרליים כמו לבן, אפור, שחור, חום  יכולים להיות גם בחירות טובות לחדר השינה שלך.

כשאתם בוחרים בצבעי חדר השינה, התמקדו בשימוש בצהוב, כתום ואדום עז, צבעים שמשתלבים דקורטיבית בכריות, בשמיכות ובאביזרים קטנים יותר. בחר בצבעים נייטרלים מרגיעים או גוונים קרירים על הקירות וחלקי המצעים העיקריים שלך – כמו כיסוי השמיכה שלך – כדי לגרום לחדר השינה שלך להרגיש כמו נווה מדבר רענן ורגוע למנוחה.

בחירת הגוונים שלך

אם קירות חדר השינה שלך כבר לבנים ואתה אוהב את איך שהם נראים, זה נהדר! עם זאת, אם תרצה להפוך את חדר השינה שלך למוארת וסוחפת יותר, אתה יכול לבחור גוון נייטרלי כהה יותר או קריר עבור הקירות שלך. סגול חציל, ירוק, כחול נייבי ואפור עמוק הם כולם בחירות נהדרות שנותנות גוון מרגיע ונייטרלי שתוכלו להדגיש עם בחירות מצעים צבעוניים והעיצוב שלכם.

טכניקה נוספת היא לחדד וריאציות מסוימות של ניגודיות הצבע בין הקירות והמצעים שלך כדי לשמור על החדר רגוע והרמוני. לדוגמה, אם אתה הולך על קירות לבנים, אפור בהיר או כחול פסטל, בחר גוונים בהירים דומים עבור כריות, סדינים ושמיכות. אם אתה בוחר להכהות את הקירות שלך, קל לשמור על תחושה מרגיעה אם אתה משתמש בגוונים עמוקים אחרים על המיטה שלך. אתה לא צריך ללכת על ערכת צבעים מונוכרומטית לחלוטין אם זה לא הסגנון שלך, אבל נסה לבחור שילוב של צבעים שזורם יחד יפה ומתאים למראה יציב ומסביר פנים.

שילוב של פופים בצבעים חמים

אם הצבעים החמים הם המועדפים עליך, אתה עדיין יכול להתמקד באלמנט הזה של הסגנון האישי שלך לחדר שינה נינוח. בסופו של דבר, הצבעים שעושים אותך הכי מאושר הם מה שהכי מתאים לחלל שלך. עם זאת, אם אתה מתקשה לישון בחדר השינה הכתום הבהיר שלך, אולי הגיע הזמן להחזיר אותו קצת לאחור. בחר טון ניטרלי שליו עבור הקירות שלך וחלקי מצעים גדולים – תכלת, אפור, לבן ובז' הם כולן אפשרויות נהדרות שיכולות להיראות יפה עם צבעים חמים. לאחר מכן, בחרו בגוונים חמים כמו כריות נוי, תשלבו שמיכות ומנורות כדי להוסיף כמה מהצבעים שאתם הכי אוהבים לראות. אתה יכול אפילו להדגיש את הנוכחות של הצבע החם האהוב עליך על ידי בחירת פלטת צבעים ניטרלית ושלווה והבאת פריט אמנות אדום, צהוב או כתום לתלייה מעל ראש המיטה שלך. בעזרת רעיונות אלה, תוכל לבחור את הצבעים המתאימים לך ולעצב חדר שינה רגוע ושליו או ההפך, בהתאם לאופי וסגנון שלך.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.
להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעי סאטן יוקרתיים 100% כותנה

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים