המיטה שלך היא המרחב אישי שלך, מקום שבו אתה מתנחם בלילה לאחר יום עמוס בעשייה והגיוני שתרצה שכל פיסת מצעים תהיה גם נוחה וגם מסוגננת באופן שמושך את הטעם הייחודי שלך. יחד עם זאת, אם חשוב לך לשמור על איכות הסביבה, אולי תרצה לקחת בחשבון כמה אלמנטים מיוחדים בעניין כאשר אתה קונה ציפה לשמיכה ידידותית לסביבה, כולל סוג החומר, המרקם, הוראות טיפול ועוד.


Pretty girl sleeping on a sofa covered with blue coverlet on gray background

להלן טיפים ועצות לקניית ציפה לשמיכה מושלמת ונעימה:

  • כשאתה קונה רהיטים ומצעים ידידותיים לסביבה, אתה תבחין באישורים שונים הרשומים כחלק מתיאור הפריט. אישור Oeko-Tex, למשל, מסמל שהבד שבחרת נקי מחומרים מזיקים מסוימים וחומרים משמרים כגון פורמלדהיד וקדמיום. אם אתה מעוניין בהגנה כללית על הסביבה ובהתמקדות בשימוש במוצרים בריאים בבית שלך, הסמכת Oeko-Tex היא אישור נהדר ואמין.
  • בנוסף לאישורים מארגונים כמו Oeko-Tex, אתה יכול גם לחפש ציפה שעשויה מסיבים אורגניים כגון כותנה ופשתן. כותנה פריכה וקרירה היא חומר פופולרי לכיסוי שמיכת פוך, והוא אחד הסיבים הנפוצים ביותר המיוצרים על פי הנחיות קפדניות להסמכה אורגנית. בחר ציפה אורגנית מכותנה או פשתן אם אתה אוהב את התחושה החזקה והרכה של החומרים הקלאסיים האלה על המיטה שלך. כיסויי פוך אורגניים מסוימים עשויים אפילו לשלב אמינות ידידותיות לסביבה בצורה של 100 אחוז מעמד אורגני והסמכת Oeko-Tex.
  • בדי מצעי פשתן וכותנה הם בהחלט קלאסיקות מצעים בדוקות, אבל מה עם Tencel? האם אי פעם חשבת להשתמש במבוק או אקליפטוס כדי לסדר את המיטה שלך? עד כמה שזה נשמע מעניין, גם במבוק וגם אקליפטוס הם צמחים בני קיימא ביותר – הם גדלים במהירות ודורשים הרבה פחות מים וחומרי הדברה להפקה מאשר חומרי סיבים טבעיים רבים אחרים. בנוסף להיותם בני קיימא, חומרי הגלם הללו הופכים לסיבים רכים בצורה מושלמת המהווים מצעים משיי, נוחים וידידותיים לסביבה בבדים עם שמות כמו Tencel ו-Rayon.
  • הוראות הטיפול וכביסה יכולות להשתנות עבור מוצרי מצעים ידידותיים לסביבה, אז כדאי לחשוב עליו בזמן שאתה קונה. הדרך שבה אתה בוחר לכבס את כיסוי השמיכה הידידותי לסביבה שלך יכולה גם להשפיע על איך שהוא יראה לאחר הכביסה. לדוגמה, פשתן הוא פריך, קריר ונושם, אבל הוא גם נוטה להתקמט, מה שיכול להיראות נהדר בחדר שינה כפרי. אם אתה מעדיף מראה חלק יותר, אולי תרצה לבחור בג'רזי מבמבוק, שנוטה להישאר ללא קמטים. אם אלמנט זה חשוב לך, קרא את הוראות הטיפול לפני שתעשה את הבחירה הסופית שלך.
  • קיים מבחר ומגוון גדול של ציפות לשמיכה יפות ונעימות, העשויות מבד איכותי, ידידותי לסביבה, מסוגנן ומעוצב. מטקסטורות אופנתיות ועד להדפסים יפים, היום קל יותר מאי פעם למצוא אפשרויות שיתאימו לסגנון והעדפות הצבע שלך. אולי אפילו תמצא צבע אחיד מרגיע בחומר רך להפליא שמפיח חיים חדשים בחדר השינה שלך.
  • זה יכול להיות נחמד לשנות את העיצוב בחדר השינה שלך עם עונות השנה, אז אם אתה גר במיקום שבו הטמפרטורות משתנה לאורך כל השנה, מומלץ לקנות שתי ציפות שמיכה שונות וידידותיות לסביבה שיתאימו לעונות השנה. כדי לסיים את מערך המצעים הידידותי לסביבה שלך, חפש סדינים אורגניים וכלי מיטה בסיסיים כגון כריות והוספת שמיכת פוך. כעת, שינת הלילה שלך תהייה איכותית עוד יותר, כשאתה יודע שאתה ישן על מצעים שעשויים מחומרים ידידותיים לסביבה.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.
להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעי סאטן יוקרתיים 100% כותנה

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים