רבים מאיתנו מתלבטים לא פעם בזמן קניות בנוגע לקניית מצעים לבנים.
האם כדאי לקנות מצעים לבנים?
איך שומרים על מצעים לבנים נקיים?
אם אתה שואל את עצמך את השאלה הזו, אנחנו כאן כדי לעזור לך להחליט!
מצעים לבנים יכולים להיות מזמינים, נעימים ויפים במראה, אבל חשוב לדעת לעצב אותם איך שאתם אוהבים ולטפל בהם נכון.



היופי של מצעים לבנים

כאשר אתה מחפש שלווה ונעימות בחדר השינה שלך, מצעים לבנים עושים עבודה נפלאה. יש סיבה לכך שכל כך הרבה מלונות יוקרה כוללים סדינים לבנים – הסגנון הוא קלאסי, ויש לו תחושה מסודרת שמזמינה שאין לעמוד בפניה. מצעים לבנים מתאימים לכל סגנון חדר וכמובן עונות שנה. זה עובד עם כל סגנון עיצוב, ממינימליזם מודרני ועד מסורתיות מעוטרת. אתה יכול לערבב ולהתאים מצעים לבנים גם עם צבעים אחרים – סדין לבן יכול להוות בסיס לאוסף של שמיכות וכריות במגוון צבעים וסגנונות.

ניתן לשלב קולקציית שמיכות וכריות לבנות עם מבחר של סדינים מודפסים או צבעוניים במגוון בדים עונתיים שונים, כולל פלנל ופשתן. שמירה על דברים פשוטים עם מצעים לבנים קובעת את הטון לחדר שלך, ואתה יכול לשמור על הטון הזה נעים על ידי בחירה לבנות מיטה עם שכבות של חלקים לבנים במרקמים שונים. לדוגמה, שמיכת שנהב קטיפתית רכה על גבי סדין פרקל כותנה לבן ונעים מספקת בסיס חלק ומזמין להפליא.

טיפול הולם

שינוי צבע הוא החיסרון הפוטנציאלי הגדול ביותר של מערך מצעים לבנים. למרות שסדינים ושמיכות פוך לבנים דורשים התחשבות נוספת בחדר הכביסה, זו לא מטלה גדולה לשמור על המצעים הלבנים שלך רעננים ונקיים. אפשר להתחיל בלהימנע מכתמים, אבל אם לשתות ספל תה, קפה או מרק חם במיטה הוא אחד הפינוקים האהובים עליכם, אל תוותר עליו. רק הקפד לשטוף מיד את המצעים הלבנים שלך אם במקרה נשפך משהו עליהם.

כאשר אתה מכבס את המצעים הלבנים, השתמש בחומר ניקוי מתאים המיוצר במיוחד עבור בדים לבנים ושטוף את הסדינים באופן קבוע כדי למנוע שינוי צבע. אם אתה רוצה לשמור על הגוון והמרקם של הבד, הימנע משימוש באקונומיקה. בעוד שהאקונומיקה מנקה בהירים, היא יכולה גם לגרום לבדים לבנים לקבל גוון צהבהב. במקום אקונומיקה, בחר בפתרון טבעי על ידי הכנת השרייה במים חמימים, חומץ לבן מזוקק, מיץ לימון סחוט טרי ומסונן וסודה לשתייה. אתה יכול להשרות מעת לעת את חלקי המצעים הלבנים שלך בתערובת הזו ולאחר מכן לכבס כרגיל כדי לשמור אותם בהירים ונקיים ככל האפשר. מצעים לבנים אמנם דורשים טיפול מיוחד, אבל זה עדיין קל לשמור על ניקיון. חריצות וטכניקה יעילה יכולים להקל על השמירה על המראה הטהור שאתה כל כך אוהב.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.
להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעי סאטן יוקרתיים 100% כותנה

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים