מצעים איכותיים למיטה זוגית – איזה בד מומלץ?

מצעים איכותיים למיטה זוגית הם המפתח לשינה טובה ושלווה. אחרי הכול, אי אפשר להיות נינוח אם אתה עטוף בחומר מגרד או בבד שגורם לך להרגיש חם. ומכיוון ששום דבר לא יותר גרוע מהשקעה במצעים שכל הזמן צריך להחליף או לזרוק, תרצו לרכוש גם כאלה עם שיחזיקו הרבה זמן. במיוחד כשמדובר בקניות של סדינים, שווה וכדאי להשקיע במצעים איכותיים שיהיו נעימים ומפנקים לאורך זמן.

איזה בד הוא הטוב ביותר למצעים זוגיים?

מצעים איכותיים למיטה זוגית עשויים 100% כותנה היא הבחירה הפופולרית ביותר מכיוון שהכותנה מרגישה רכה וטבעית. אם אתם בוחרים בכותנה, סיבי סיכות ארוכים (כמו מצרים או פימה) הם לרוב חלקים ועמידים יותר, אך שימו לב: היו מקרים של מותגים שמסמנים יריעות כוזבות בסיבי פרימיום אלה. אתה יכול גם לבחור פשתן או פוליאסטר, שהם פחות נפוצים אך כוללים מאפיינים ייחודיים.

סוגי בד פופולאריים עבור מצעים למיטה זוגית:

פרקל –  אריגה בסיסית קל ופריכה.

סאטן – אריגת סאטן שמרגישה חלקה כמשי- המצעים שלנו, מתוך נסיון של שנים בתחום- לקוחותינו נוטים להעדיף סאטן.

פלנל – סדינים רכים ונעימים המוסיפים חום נוסף (בד עבה וכבד יחסית, מתאים בעיקר לחורף).

ג'רזי -חומר נמתח שמרגיש כמו חולצת טריקו.

מהי ספירת החוטים הטובה ביותר עבור מצעים זוגיים?

האמת היא שספירת חוטים אינה חשובה במיוחד, במיוחד אם הסדינים שלך אינם 100% כותנה, אך לעתים קרובות אנו רואים סדינים איכותיים ביותר בספירת חוטים 300-400. במקום זאת, אנו מגלים כי אריגת הבד של הסדינים היא שעושה הבדל גדול עבור הצרכנים.

המצעים שלנו הם 100% כותנה ונעשים בשיטת אריגה סאטן, בצפיפות של 400 חוטים לאינצ'. אריגת סאטן מתאפיינת בגימור חלק ומבריק מעט, בד רך ונעים מאוד למגע שיחזיק וישמור על מראה רענן לאורן תקופה ארוכה.

מחפשים מצעים איכותיים למיטה זוגית שיגרמו לכם להישאר במיטה?
אצלנו באתר תמצאו סטים של מצעים זוגיים וציפיות לכריות העשויים 100% כותנה איכותית, יוקרתית ונעימה. שימוש במצעים איכותיים ישפרו את חווית השינה שלכם בלילה ותתעוררו רעננים וממוקדים יותר ביום שלמחרת.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.

להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעים איכותיים 100% כותנה – MyViro

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים