השוק מוצף במצעים צבעוניים, מגוונים ומסוגננים. חברות רבות מציעות מגוון רחב של מצעים בכל המידות ובכל הצבעים. אבל האם מדובר במצעים איכותיים שיחזיקו מעמד? אפשר בהחלט י למצוא מצעים יפים שימשמשו אותך לאורך שנים. וגם, לא צריך להוציא הון כדי לישון עם סדינים ושמיכות יוקרתיות.

עם זאת, איך נדע בוודאות שהמצעים שאנחנו בוחרים הם איכותיים מספיק ואכן יחזיקו מעמד יותר מעונה או שתיים?


מצעים למיטה זוגית , מצעים כותנה , מצעים זוגיים , סט מצעים זוגי , מצעים 100 כותנה , סדינים למיטה זוגית , מצעים איכותיים , מצעים זוגי , מצעים זוגיים כותנה , מצעים לבנים למיטה זוגית , מצעים 100 אחוז כותנה , מצעים אנטיבקטריאליים

להלן טיפים כיצד לבחור סדינים ומצעים שייטיבו לאורך שנים:

  • בחירת בדים איכותיים – ספירת החוטים וסוג הכותנה או סיבים אחרים בשימוש הם הגורמים המשמעותיים בבחירת מצעים באיכות טובה.

ככל שספירת החוטים גבוהה יותר, כך הסדין יהיה חלק יותר או פחות שרוט ועמיד לאורך זמן. הסיבה לכך היא שספירת החוטים מתייחסת למספר החוטים הארוגים בסנטימטר מרובע מבד הסדין. גיליונות באיכות טובה נעים בין 200 ל-800 חוטים. כל דבר מעל 1,000 לא תמיד מבטיח בדים באיכות מעולה. זה לא בהכרח משפר את התחושה הרכה של הסדינים. מצד שני, ספירה נמוכה היא לא תמיד איכות נמוכה. גורם נוסף הוא אופן גימור היריעות, כלומר יש פחות כימיקלים המשמשים לעיבוד היריעות.

באשר לסוג החוט המשמש, הבחירות הטובות ביותר הן כותנה, כותנה מצרית, משי וסאטן. סדינים באיכות פרימיום ארוגים בבד באמצעות סיבי כותנה ארוכים במיוחד. אלה כוללים כותנה מצרית ופימה. סדין ברמה של 200 צפיפות,כותנה סרוקה בבדים אלה, יהיה ככל הנראה בגימור מעולה עבור תחושה רכה ועמידה. המלצה שלנו, עדיף כותנה 100% סאטן או כותנה אורגנית עם ספירת חוטים של 300 עד 500.

  • בחירת שמיכה איכותית ומתאימה –  שמיכה טובה היא שמיכה עבה, רכה ומרופדת עם מילוי דחוס בין השכבות. שמיכת מעבר שונה משמיכת פוך, ויש לשים לב להבדלים בין שני הסוגים בזמן הרכישה.

גם שמיכת מעבר וגם שמיכת פוך הינה מרופדת על מנת לשמור על המילוי, בין אם הוא סינטטי או טבעי, מפוזר באופן שווה לנוחות וחמימות. ככל שהשמיכה כבדה יותר, כך היא תהיה חמה יותר. ציפית איכותית עם ספירת חוטים גבוהה תהיה עמידה ושימושית לזמן רב יותר.

  • בחירת כרית איכותית ומתאימה – כדי להשלים את חווית המצעים הטובה ביותר, תרצה גם כרית איכותית. כריות איכותיות יכולות להיות מילוי סינטטי או שתוכל לבחור כריות פוך אלטרנטיביות אורגניות לשנת לילה מעולה. יש טריק אחד חשוב לבחירת כרית איכותית – למי שישן על הבטן זקוקים לכרית רכה ושטוחה יותר. למי שישן על הגב מעדיפים בדרך כלל כרית בעובי בינוני, בעוד שישנים על הצד מעדיפים כריות עבות ומוצקות יותר לתמיכה בצוואר. אנשים רבים ישנים בתנוחות מעורבות, מה שאומר שכרית בעובי בינוני עם מעט מוצקות מתאימה לכל התנוחות.
  • מגני מזרן וכרית – כדי לשמור על הכרית והמזרן האיכותיים במצב מעולה לאורך זמן, מומלץ להשתמש במגיני כריות ומזרנים שמרחיקים אבק ולכלוך מהמיטה. יש עוד פריט שנותן הגנה כפולה בכל הנוגע ליצירת מיטה יפה – חצאית מיטה. מדובר פריט גימור חשוב המגן על קפיצי המזרן והמסגרת של המיטה מפני לכלוכים ונזקים אחרים.

אנו מציעים משלוח מהיר לכל יעד בארץ ושירות מקצועי ואדיב.
להזמנות התקשרו אלינו >> 072-397-4422
יצירת קשר >> לחצו כאן
אודותינו >> לחצו כאן
מיי וירו – מצעי סאטן יוקרתיים 100% כותנה

נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים